sjukgymnast

god morgon,

uschuschusch, hos sjukgymnasten fick jag göra olika övningar och grejer så hade hon en apparat på min rygg och axlar som egentligen var till för att ta bort rynkor i ansiktet, men jag fick det för att få mjukare rygg eller något sånt (: sen masserade hon lite och kollade mest. Det gjorde i alla fall ont, Det vi kom fram till var att jag måste äta ipren varje 6:e timme och göra övningar varje dag och ibland sova med en handduk tejpad runt min hals o.s.v. kort sagt mina axlar är inflammerade ^^

aja, nog om detta. igår kväll åt vi på resturang för att fira syrran, jag åt jättegod pasta med oxfilé, sen åkte vi hem och fikade chokladkaka som var kvar från studenten och jordgubbar och sen kom grannarna över och deltog.

 idag är det fika i skolan igen, så jag ska strax fixa det, blir nog citron saft och en bulle!

efter skolan, ska jag ner på stan ett tag sen är det skolavslutning! bilder får ni nog redan ikväll från det (:

tjingeling



Kommentarer
Postat av: Sofie<33

Stakars dej<333

2009-06-11 @ 11:38:13
Postat av: Asshole

stackars dina axlar! <33

2009-06-12 @ 11:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0