soooommarlov

hejsan,

skolavslutningen blev väldigt bra, solen sken och alla var glada.

sen åkte vi hem till elli och vi åt väldigt god tacopaj m.m och sen kolla vi på skräckfilm som ine var så läskig, men ganska bra.. kommer tyvärr inte ihåg namnet. sen kollade vi på mr bean och hade allmänt trevligt.

jag somnade först medans de andra kollade på rosa pantern, så jag är ganska pigg idag.

jag och rebecca har cyklat till henne nu från elli och håller på att fixa oss till i kväll. anna är också på väg hit och sen ska vi till stan och äta lite och sen sticker vi till fett me kärlek! kommer bli grymt.

imorgon ska jag sova mest för annars kommer jag vara så otroligt trött på söndag när jag och anna ska på dans och teater läger.

hoppas ni får ett riktigt bra sommarlov och dag som jag!


Kommentarer
Postat av: Sofie<33

SOMMARLOV!!! Du var såå sööt när du sov:P älskar dej<33

2009-06-12 @ 15:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0