städning

hejsan,

det tog lång tid att städa rummet. med bra musik i öronen och sofie i luren blir det lite roligare i alla fall.

glömde ta bil innan, men ni kan få en efter ifall ni vill? de kommer ni inte se skillnanden, men låtsas, lite mer kläder överallt och grejer på borden och så..

nu ska jag duscha sen lägga mig tidigt för imorgon ska jag på läger som börjar klockan 9 så jag måste upp tidigt.

efter lägret ska jag hem till sofie och kanske sova där vi får se.

nu ska jag ta en frukt sen duscha. vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Sof<33

Jag kom just på ngt fantastiskt, jag ringer ju gratis till din mobil:D:D men det är alltid kul att prata med dej<33

2009-06-14 @ 10:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0