Stan med mamma

Hej,

Sofie och jag tittade igår kväll på båda Tsatsiki filmerna, mycket bra filmer tycker jag. Jag upptäckte dessutom varför jag hade kännt igen Sakke (snygg snygg snygg) från I Taket Lyser Stjärnorna häromdagen, det var ju Tsatsiki som är Sakke!

Idag ska jag och mamma till stan för att köpa grejer jag behöver, typ skor och shorts.

Sen skulle jag egentligen till Anna för att lämna hennes födelsedagspresent, men dels har jag ingen present och dels så åker jag nog hellre till stan eftersom det var bara Sofie och jag som skulle dit.

Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra. Vi får väl se vad som händer, blir nog bara en vanlig hemmakväll.

Nu ska jag gå, hejdå.


en väldigt fin hoppbild från Kroken med Mb (:

Kommentarer
Postat av: Sof<33

Jag och anna hade jättekul<33

2009-06-21 @ 19:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0