stuart little

god kväll,

jag har suttit för mig själv i mjukiskläder, en gosig filt och lite salta pinnar och tittat på stuart little!
väldigt mysigt må jag säga.

imorgon tar jag bilder på kläderna och lägger sedan upp de här, men det blir med mobilkameran eftersom jag ännu inte letat upp någon kamerasladd till kameran.. men det fixar sig nog.

så fort jag har vaknat imorgon måste jag ringa mb så kommer hon kuta hit och då ska vi sola mest hela dagen sen ska hon ta spruta så då fixar vi det med. annars blir det en dag i solen imorgon igen.
så nu hade jag tänkt att sova så jag är pigg imorgon när mb kommer.. sen har ju vi slaggmaraton hela veckan också!

vi hörs imorgon och då kommer bilder.

Kommentarer
Postat av: Sof<33

stuart little är ju jättebra men super läskigt tycker ja. SALTA PINNAR........!!!!!!!!!!! <3

2009-06-22 @ 09:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0