student

hej, idag kommer skoldagen bli väldigt tråkig, haha nej jag skoja jag vet att jag brukar skriva det ofta men vad ska jag göra åt saken om den är tråkig? Idag är jag ledig och vaknar självklart tidigt ändå ^^

igår kväll tog jag ett långt varmt bad och malin fixade mina naglar och så så nu är jag ren och fräsch till syrrans student!
och ni skulle veta hur hon ser ut just nu, wow vilken bombbrud! ska försöka fixa en bild på henne till er, det här får ni bara inte missa. tills dess får ni en ganska gammal bild på henne med studentmössan hon tog när hon fick hem den (:

nu på förmiddagen är det mest fixa och städa jag ska göra, sen får ni bild på mina kläder och hår.. sen kommer jag sticka till katte där hon springer ut och sedan skrapan där grannen spinger ut.

sen är det paaarty här hemma.

nu ska jag äta frukost, ha en bra SOLIG dag



Kommentarer
Postat av: Sofie<33

Ha en fantastisk dag<33

2009-06-05 @ 14:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0