sveriges nationaldag

hej hörni,

jag fick ingen bild på datorn av syrran, kanske kommer en senare från andra ställen. Ingen bild på mina kläder heller^^

dagen var galen! började med att vi stack till katte och väntade på att hon skulle springa ut, och när hon gjorde det så var det som alltid att hon fick massa campagne och blommor och sånt runt halsen sen var det dags för flaket (hon sa att det var det roligaste hon hade gjort i hela sitt liv) där parta man loss, musik på högsta volym campagne korkar flygandes överallt o.s.v. sen stack vi till grannen på slottet som skulle springa ut hände samma sak där.

väl hemma på mottagning kom det massor med folk och dem fick massor av presenter och det fanns massor med god mat.

igår kväll blev förfest för vissa efterfest för andra. den var helt crazy, allsång bland massa 20-åriga grabbar och tjejer.

nu har jag inte sovit så länge, men det blir nog en tidig kväll.

idag är det ju faktiskt sveriges nationaldag! min mormor fyller dessutom 75 år så jag ska på firande idag igen..

nu ska jag kolla på tv, hörs senare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0