Tjejer

hejsan,

idag har vi typ inte gjort något på hela dagen, städat ur skåp och haft rast resten av tiden.. vi slutade klockan 11, fast vi åt lunch för sista gången och stack sen hem till mig. där packade vi mina grejer och cyklade ner till stan. och när jag skriver vi menar jag mig, maja, bonnie, antonia och rebecca.

väl på stan köpte vi lite grejer och träffade sedan anna och ellinor och cyklade hem till rebecca där vi är nu. och sofie har dessutom kommit hit också.

vi har duschat och just nu äter vi lite mellis. ellinor har råkat äta jordnötter så hon har fått tagit mediciner och spruta och grejer och just nu har hon väldigt ont.

sen ska vi till stan på skolavslutning och efter det hem till ellinor och alla vi ska sova där!

imorgon är det fett me kärlek som jag ska på med alla vi och några till, det kommer bli grymt!

nu ska jag gå och stryka min skolavslutnings-klänning. ha det bra idag


en bild på ellinor och rebecca för att ja, för att jag tycker synd om elli och vi är hos rebecca ^^

Kommentarer
Postat av: Asshole

myyys <3

2009-06-12 @ 11:35:30
Postat av: Sofie<33

Glömde säga att jag kom ju!!!

2009-06-12 @ 15:41:38
Postat av: Elli<3

Puss<333

2009-06-13 @ 21:42:31
URL: http://bellibecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0