tradition

hejsan,

jag tror det har blivit en tradition att uppdatera på morgonen och samtidigt lägga ut två bilder på mig hur jag ser ut just nu.. det dumma är att jag måste gå upp tidigare, men vad gör man inte för bloggen skull?

nu har jag i alla fall vaknat och gjort mig redo att gå till skolan, idag har vi som sagt musik redovisning och jag känner på mig att det kommer gå lite bättre än dåligt, så det är ju bra!

annars händer inget speciellt idag som ni inte redan vet (ni läser väl bloggen varje dag..?).

sol ute idag som det har varit hela helgen också, men jag har ju dansat så jag ser likadan ut.. 

nu ska jag gå, hejdå



Kommentarer
Postat av: Sofie

va fina :D

2009-06-01 @ 15:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0