Fest

Hej,

I morse plockade jag jordgubbar på Ulva K med mb och vår familj, kulkul11

Jag har städat och fixat nästan hela dagen för min fest som jag har haft nu så det är därför jag inte har bloggat.

Nu kommer bilderna jag har lovat er. På kläderna, gröna lund och sen från jordgubbsplockning och fest!

Festen var jättekul, tack för alla presenter! Särskilt tack till Sofie för presenten jag började grina och jag gör det fortfarande, vill inte uttala mig om någoning men tack <3

Fresten tycker ni jag ska ha min skönhet och smink special eller inte? Svara snälla.


Nu kommer bilderna, bye.


Min tårta

Rebecca på festen, väldigt snygga kläder!

Antonia på festen också

Jag och Mb i Skrattkammaren

Jag och Mb i skrattkammaren igen

Jag på jordgubbsplockningen

Nya shorts

och ett linne

och klänning

och en tröja

och sist men inte minst en tröja

Imorgon får ni bilder på presenter från festen och födelsedag!


Kommentarer
Postat av: Sofie<33

tack själv för festen<333

2009-06-26 @ 08:03:14
Postat av: Sofie<33

vi vill ha din speciall typ 3 dagar för sent...:P:P

2009-06-26 @ 08:34:22
Postat av: Anonym

hahahahaha

2009-06-26 @ 10:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0