Flytt till Sydney

tjena,

hade kul med mb. vi kollade på little miss sunshine :)

varit på stan med mamma idag. köpte bara smågrejer, typ böcker och strumpbyxor m.m.
men det var väl kul, men tröttsamt.

om fyrtiofem minuter ska jag och mb på jympa! det var länge sen, har jag haft så mycket prov och varit lite sjuk så det har aldrig blivit något, men nu slår vi till :)

malin kommer hem idag också.. och hon ringde igår och sa "hej, jag ska flytta till Sydney". jag blev lite chockad, men det är ju jättekul för vi kanske ska fira jul där! hon flyttar redan i juli..

Fresten hörni, glöm INTE att det är Earth Hour idag klockan 20.30-21.30! ni ska släcka alla lampor då!

hejdå



Kommentarer
Postat av: Anonym

inte jag! ska kolla på portugal-sverige =)

2009-03-28 @ 20:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0