dålig sömn

godmorgon,

inatt har jag sovit jättedåligt. vaknat hela tiden och i morse gick jag upp ungefär 30-45 minuter tidigare än vad jag behövde, knäppt!

aja, nu har jag suttit och försökt fixa kommentarsruterna eftersom inte alla kan kommentera, men jag hade tänkt att be om hjäl av elli eller mb om ni kan fixa så det står "skicka" eller något sånt i sista kommentarfältet (ni får gärna ändra de andra rutorna till någon roligare text också) för nu står det inget för mig där. tack

idag ska jag hem till sofie för att plugga so till provet imorgon sen kanske vi slänger in lite svenska också, vem vet.

nu ska jag ta en dusch och klä på mig sen drar jag iväg till skolan. ha en bra dag



Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-05-25 @ 20:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0