dansuppvisning 1

hej,

ska berätta om min dag.

Det började med att jag och mb drog iväg till stan och träffade några, åt lunch och lite så.
sen stack vi till stadsteatern och chillade i några timmar tills föreställningen började.. dansen gick helt ok, rebecca som var där och kollade tyckte att vi ägde, så jag antar det var bra ^^

nu har jag kommit hem, ont i fötterna men glad och har duschat och så och ska snart iväg till rebecca för att sova där, det ska bli väldigt kul. sen imorgon är ju både hon och jag med på föreställningen. önska gärna oss lycka till!

bloggar imorgon om föreställningen och om dagen hos rebecca (: bilder kommer också imorogn från föreställningarna.

ha det bra, så hörs vi nog imorgon.




Kommentarer
Postat av: Anonym

du e het

2009-05-30 @ 21:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0