dansuppvisning 2

hejsan,

nu har jag kommit hem från en lång dansdag. det har varit kul. 

det började med att jag och rebecca stack till rebeccas kompis melika och fixade oss sen drog vi till stadsteatern där de hade genrep och jag fick dela ut ballonger till små barn (och oskar). 

sen dansae vi gärnet, det gick inge bra, men alla jag pratat med hittills har sagt att vi var jätteduktiga..

nu ska jag snart äta grillat och sen ska jag nog sova i en solstol på gården.

hörs imorgon, bilder kommer nog då

Kommentarer
Postat av: mb

Det gick ju visst bra :s

2009-05-31 @ 19:05:43
URL: http://crazybananasteam.blogg.se/
Postat av: Sofie

Det gick säkert super<33 var du lektant med de små barnen?? :P

2009-05-31 @ 19:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0