förfest

tjabba,

inte nog med att syrran har förfest här så har grannen också det, så jag känner hur det skakar mot väggen och jag hör dunket och massa musik! och nyss kom syrrans kompis med sprit också som jag snällt tog emot.. han sa faktiskt att jag fick smaka..

skolan var okej, inget hände..spöregnade när vi skulle till jympan annars kul dag. på jympan körde vi lite olika lekar och jag hade sån otur att jag kom tvåa på tre av fem ^^ bättre lycka nästa gång tänker jag då..

efter skolan följde jag med några till bussen..

nu har jag ätit resten av kebaben som blev över från igår och nu sitter jag här och hade tänkt att börja plugga.
svenska prov, engelska broshyr och franska läxa till imorgon..

hoppas ni har det lugnare ^^




Kommentarer
Postat av: Asshole

SÖTASTE JOHANNA! <3

2009-05-29 @ 08:23:47
Postat av: Sofie<33

...kul med franska...





nej , det menade jag inte:P:P

2009-05-29 @ 14:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0