fortfarande sjuk

hola,

fortfarande sjuk, febern har gått ner nån marginal, men halsen är värre. nu gör det ännu ondare att svälja. kan knappt dricka.

missar matteprovet idag, men får väl ta igen det när jag är på topp igen och kommer tillbaka. vi får väl se hur det blir imorgon, men jag har utvecklingssamtal, så jag kanske stannar hemma och vilar så jag orkar gå på det i alla fall?

majken drar idag till e-tuna, men det är bara bra, för då kan jag plugga medans hon är borta som förra helgen. fresten slagga på lördag (ifall jag är frisk)?

nu ska jag gå och vila lite, mamma ringde och väckte mig vid nio och då fattade jag att jag skulle stanna hemma. fast det förstog jag ännu mer när jag först klev upp och var yr och hade ont i huvudet och sen tog tempen och hade feber sen gick och tog en huvudverkstablett då jag knappt kunde svälja..

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0