gränby c

hej,

igår var jag på dans med mb sen var det meningen att jag skulle plugga, men jag sov i två timmar så jag hann bara plugga lite. Hade no förhör idag som gick rätt bra sen är det matte prov på onsdag som jag missa och franska prov på fredag.

Idag åkte jag till gränby c med mamma för att kolla efter en tröja jag ska ha på dansuppvisningen. hittade en, inte så jättesnygg, men den funkar :) ni får se den någon gång! 

ingen jympa idag eftersom jag har varit sjuk, men det blir simning på fredag i stället, sen är det ju jympa torsdag och lördag med :)

nu ska jag plugga matte och franska. hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

längtar till att få se den :)

2009-05-11 @ 19:55:28
Postat av: Elli

När har du dansuppvisning? :) Kram

2009-05-11 @ 20:13:42
URL: http://bellibecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0