inget prov

hola verde,

det blir inget prov imorgon så nu har jag tid att blogga! (:  provet är framflyttat till nästa fredag istället som tur var, jag som inte kan någonting och nu har jag tid till datorn och jympa! super.

klippningen gick rätt bra, håret är ok, luggen är ful. men så är det alltid men jag vänjer mig snart..

har varit på biltur med mammsen och syrran (övningskörning), har varit runt till de flesta av hennes vänner.

Om 20 minuter ska jag på jympa med mb, sen får vi se vad som händer. kanske cityakuten och glass?

danströjan kommer nog imorgon, ni vet den jag köpte för ett tag sen?
fresten vill ni ha en till "vem bär den bäst?"?

dags att byta om, hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0