MB

hejsan,

idag vaknade jag lite för tidigt tycker jag. 08.30.

igår solade jag mest hela dagen, förutom när jag köpte glass, pluggade massor och lite till.

På kvällen gick jag och pappa till konsum och köpte "lördagsgodis" (nötter eftersom jag har godislöfte) och hyrde WALL-E, så igår kväll satt jag ensam på vinden och tittade på WALL-E och åt nötter.. rätt kul ändå.

Efter det tog jag ett långbad, med massa skum och badkulor och grejer. så nu är jag ren igen.

Klockan halv elva ska jag och mb på dans igen och herreminje vad man kan längta på en människa så mycket på typ 1 och en halv dag! Jag har verkligen saknat henne. Vi sover ju alltid över på helgen, men den är helgen har jag knappt varit med människan. Ska se till så att hon kommer till mig efter Hannah Montana the movie jag ska gå på i eftermiddag med Anna H. Då ska jag och mb antagligen städa mitt akvarium och sälja lite frön om jag har tur :)

Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0