ont

tjenare,

jobbig dag i skolan idag. först vaknade jag klockan tre inatt av att jag hade sjukt ont i halsen, men somnade om och tänkte att det skulle gå bort på morgonen så jag vaknade (fortfarande med halsont och tänkte att det går bort efter att jag ätit) gick och åt och hade fortfarande ont i halsen och dessutom i huvudet, men tänkte inte på det mer och drog iväg till skolan. på  morgonen gick det bra sen efter lunch fick jag rysligt ont igen men stog ut. sen på dansen då stog jag inte ut, så nu sitter jag här med fasansfull ondhet även fast jag tagit både halstabletter och huvudverkstabletter! aaaah.

matilda ska på fest så hon klär just nu ut sig till papegojan jag var i sexårs när vi spelade kamomillastad.

ikväll ska jag plugga till matteprovet sen kolla på ugly betty och desperate housewives :) fresten, ugly betty har blivit sjukt bra! kolla på det, fast kanske inte så kul att komma in mitt i och inte fattar nåt. men jag och pappa sitter bänkade ikväll i alla fall!

hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0