pluggar

godkväll,

har gjort klart australien arbetet nu och ska snart börja med svenskan, men jag tänkte att jag behövde ta en bloggpaus först.

lax och risoni till middag, mums.

imorgon ska jag och mb ner på stan och ha genrep på dansen till föreställningarna i helgen!

sen blir det vanligt fredagsmys skulle jag tro, bloggar mer imorgon.

nu kommer två bilder på mig och syrran. hon har fixat partylooken och är redo att shakea loss på dansgolvet, vi får väl hoppas att det bara inte blir för vilt..

plugget väntar! kram




Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken snygg syrra du har, man ba WOW! Det syns var du fått det ifrån ;)

2009-05-28 @ 19:50:33
Postat av: Anonym

jag håller med värsta snygg hon är! ;)

2009-05-29 @ 17:33:39
Postat av: beca

härliga bilder! (: <33

2009-05-29 @ 22:30:16
Postat av: totalt anonym

<33 helfestligt mr. ja e fett cuul i min keps o mina solglasögon jao-lover

2009-05-31 @ 00:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0