sjuk nu igen

hej,

det onda jag hade igår var tydilgen influensa, eller nåt. är sjuk i alla fall. ont ihalsen och huvudet och 38 graders feber.

pappa väckte mig imorse för att jag skulle ta tempen, och det var 38 grader så jag fortsatte sova.
Jag som ville ta hem min skärbräda idag :(

matilda började inte förän klockan halv elva idag så jag beövde inte vara ensam hela morgonen, men nu har hon stuckit. och kommer inte hem förän klockan halv sju som mamma och pappa inte heller gör, typiskt. det betyder att jag kommer vara ensam verkligen hela dagen. 

farfar kommer om ett tag med hyrfilm och tidning och jag tänkte göra lite lunch snart, har inte ätit frukost eftersom jag inte känner mig hungrig, men magen börjar kurra nu.

vi får se om jag är frisk imorgon, annars kanske jag kommer och gör matte provet och sedan går hem.

hejdå :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig :)

2009-05-06 @ 10:48:40
Postat av: Sofie<33

Neeeej, va synd ja tycker om dej:( Älskar dej<333

2009-05-06 @ 15:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0