ska fixa problemet!

hejsan,

jag vet att ingen kan kommentera utom elli, så elli kommentera om "vem bär den bäst?"! och ni andra får säga till mig vad ni tycker..tills jag fixat problemet :)

pluggade franska och matte igår som sagt. franskan gick bra, men jag fattar fortfarande inte ekvationer..
aja, har till imorgon på mig!

nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli lite mer så jag kan dra mig iväg till skolan. Inget händer där idag tyvär. Efter skolan har jag dans som vanligt (dansuppvisning 30 och 31 maj), sen ska jag plugga matte och kolla på Ugly Betty och Desperate Housewives :)

hörs imorgon igen skulle jag tro!




Kommentarer
Postat av: Sofie<33

Men jag kan typ komentera...:D Jag vet inte vad jag tycker om "Vem bär den bäst" för det känns lite för opersonligt, alltså inte så Jojo aktigt:P

2009-05-12 @ 17:16:01
Postat av: Elli

Jag kan kommentera, jag kan kommentera lalalalalalaa :P hihi :) :D <3

2009-05-13 @ 19:50:58
URL: http://bellibecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0