sommarställe

hejsan, 

har fått besökarrekord, tack säger jag! Hoppas de nya fortsätter läsa min blogg (:

kycklingspetten jag skulle äta till middag igår var en dag gamla, men jag tänkte att det funkar kanske ändå, men gud vad de stank.. de luktade typ bröd, men smaken var bättre som tur var..

jag tror matildas skiva gick bra, hon kom hem runt 4 så då kan det inte varit så dåligt i alla fall.

idag åker jag till vårt sommarställe, så förvänta er inte å mycket bloggande, men på måndag är jag tillbaks och då kan ni alla kika in lite då och då så kommer jag lägga upp bilder därifrån och så (:

snart kommer morfar till sverige, eller han är i sverige men är på väg från finlandsbåtn hit.

nu ska jag gå, hoppas ni får en jättebra helg!

Kommentarer
Postat av: Elli

Det går inte att klistra in headern, har försökt på alla möjliga sätt!

2009-05-20 @ 21:05:33
URL: http://bellibecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0