sooool.

hejsan,

idag var det riktigt varmt ute. eller det är.

hände inget speciellt i skolan, svenska prov som gick sådär.

efter skolan åkte jag ner på stan med några, sen träffade jag mb, sara och alma och vi satte oss vid ett bord och åt glass.

sen drog jag och mb på dansrepetition som sagt. det var kul. stannade ett tag och kollade på andra och nu har jag precis kommit hem. jag glömde min mobil hos en i min dansgrupp men smsa gärna ändå så blir jag glad när jag får tillbaka mobilen med massa nya sms (imorgon) (:

om ett tag är det middag sen kanske mb kommer hit och slaggar, vi får se.

nu ska jag byta om och sticka ut i solen. ha det bra solstrålar!


ni kanske ser lite av mitt danssmink på ögonen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0