trött

hej,

nu har vi ätit grillat och rabarberpaj efter det och jag har gjort lite franska..

imorgon har jag musik redovisning som inte kommer gå bra eftersom ingen kan låten, men det kanske är min tur dag imorgon, vem vet?

idag har antonia åkt till spanien, så vi får hoppas att hon kommer ha det super där.

imorgon efter skolan ska jag titta efter "studentkläder"/avslutningskläder har jag för mig att det var, minns inte riktigt..med mamma i alla fall sen ska jag på make up rådgivning på the body shop också, så det ska bli kul.

nu ska jag snart gå och lägga mig eftersom jag är dödstrött efter föreställningarna, slagget hos rebecca och att jag inte fick i mig någon lunch idag (eller jo, en hel och en halv halva av ballerinakex).

godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0