uppdatering

hejsan,

har väldig lust till att blogga så det blir två inlägg på raken :)

tänkte ha lite hissa och dissa för nästa vecka redan idag, eftersom jag inte kommer ha tid med det under veckan.
sen tänkte jag lägga in en "vem bär den bäst?" också, dubbelvinst idag! nej, men jag känner mig lite dåligt uppdaterad så jag lägger in lite extra nu. 

vi börjar med hissa och dissa

HISSA
*Dansuppvisning (stadsteatern, Twillight show, kl.15.00 30-31 maj, fråga gärna om priser)
*Mors dag
*Träffa vänner jag inte träffat på länge

DISSA
*Prov och läxor
*Missar all träning och tv-program 
*Stress

och nu kommer "vem bär den bäst?"


Hayden Panettiere eller Eva Longoria?

ha en fortsatt trevlig kväll


Kommentarer
Postat av: Alma :D

jag tyckte båda var välfigt fula i klänningen :P

2009-05-31 @ 09:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0