utvecklingssamtal

hej,

mamma är som sagt hemma idag så jag har haft en kul dag typ.

först kom anna med muffins till mig :) det tackar jag för, sen stack jag och mamma till ica för att handla lunch till mig. lunchen blev en happy meal sen hyrde vi och köpte vi film till mig och lite annat smått och gott. jag blev väldigt trött på slutet så när vi kom hem sov jag pch sen hade jag ju utvecklingssamtal som jag skulle gå på.

utvecklingssamtalet gick bra. typ prata mindre om annat och prata mer om ämnet.

har tittat på filmen vi hyrde (hannah montana) och ätit glass och druckit pucko och annat mamma köpte till mig.

ikväll ska vi fira min granne som fyllde år i veckan, annars händer inget mer.

fresten har fått kommentarer om annat än "vem bär den bäst?" så se till att kommentera om det nu!!

ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0