GG

Hejsan svejsan,

igår eftermiddag fastnade jag i boken igen, så därför kunde jag inte skriva förän nu :)

tränade gjorde jag också igår, härligt!

sen en inspelning Gossip Girl (GG) och jäklar var avsnittet var bra! När Gossip Girl precis hade börjat sändas var det bara jag som satt bänkad framför tv:n på söndagar, alla såg ett avsnitt och tyckte det var kasst (fattar fortfarande inte varför), men nu har flera hakat på trenden, så det är ungefär..1 kvar..Ja, jag snackar om dig maja, jag förstår inte hur du INTE kan tycka om GG?! Bara man hör musiken dom spelar blir man kär.

Idag blir det ännu mer läsning i skolan, men vi får sluta klockan 2 som vi annars bara får på fredagar, så jag är glad :)

Vi hörs altså efter klockan 2. Ha det bra tills dess


Kommentarer
Postat av: majis

HAHAHAH gäsp -.-'

2009-11-11 @ 15:39:46
Postat av: Anonym

Jag har oxå varrt bänkad sen start :D Minns du alltid efter skivstånge? Xoxo, Princess. Hahahahah, de va tider de! <3

2009-11-11 @ 15:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0