Icke sa nicke

Tjabba Tjena Hallå,

"vi säger så!"

Det snöar, det snöar, det snöar, det snöar!! Fast det är typ tre snöflingor och dom tre smälter så fort dom kommit ner till marken..men ändå, det snöar! Det gjorde det också igår i och för sig, men men.

Oj, jag har glömt att berätta, vi tar det sammanfattat; igår när jag hade lunch och skulle gå för att jag var klar stog oskar i min klass ungefär två bord ifrån om inte lite mer och så kastade han en korvboll (gårdagens lunch) och den fångade jag galant i min mun, wow, det var verkligen snyggt. respekt!

nu ska jag dra iväg till skolan, till veckans längsta dag, torsdag, blää. det brukar vara rätt tråkigt på torsdagar, men det har jag sagt hela den här veckan om alla dagar och det har inte varit såå tråkigt än :)

Hare gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0