kallt

Hej,

sitter här och fryser häcken av mig. har bytt om till mjukisbrallor och tjocktröja och ska snart hämta sockor och halsduk :) snön har fallit utanför hela dagen, mycket mysigt, fast den smälter ju..

torsdagen som jag trodde skulle bli så bra, slutade inte alls bra! den var booring som tusan. Ragnar har tappat bort mitt "öga" på min och annas foppa-toffel och jag har en vän i nöd :)

aja, när jag kom hem började jag med att fixa ett collage som jag ska ge bort, men det funkade tydligen inte så jag har kollit in h&m:s hemsida och katalog och ska klicka hem lite grejer ;)

snart ska jag göra hemkunskapsläxan så jag får sovmorgon imorgon!

sen ikväll får vi se vad som händer. hare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0