Kul händelse

Hejsan,

har dansat nu, grymt, fast tråkigt att mb bara kolla på, som vanligt..

har även käkat, duschat och gjort klart engelskan ;) superduper.

Om en kvart börjar Ugly Betty sen Desperate Housewives! Yes!

Måste berätta om en kul händelse som hände imorse..

Jag går till skolan i ganska långsam takt (haha), så hör jag en cykel bakom, men tänker inte så mycket mer på det sen ungefär 5 sekunder senare hör jag ett "HEJ!" med mansröst precis vid mitt öra och jag trodde det var typ "Göran, 50 år", men självklart var det Rebecca som skrämde livet ur mig! Mitt hjärta typ hoppade upp 3 meter upp i luften och där stannade det i ca. 30 minuter. Shirre pomfrirre säger jag bara :)

Ska ladda med MJ nu innan tv:n sätts på ;)


bara för att jag älskar fotot!

Kommentarer
Postat av: rebecca

OOOOOOOOOMMMMMMMMGGGGGGGGGGGGGG



Du skulle inte ladda upp den där din gris ^^. Haha <33

2009-11-05 @ 21:39:47
URL: http://bellibecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0