Läsvecka

Hello,

today is a new day, nä, men idag ska jag som sagt kanske träffa rebecca och elli :) hoppas på det.

är dessutom vääldigt glad eftersom vi har "läsvecka" i skolan nästa vecka och det betyder att vi bara läser och inte har några vanliga lektioner, förutom slöjd, musik och jympa! Vi får också sluta tidigare på grund av detta, yes!! och en till grej, jag tog inte med ett enda jobb hem för att plugga i helgen eftersom vi inte har något att plugga till på läsveckan ;)

Jag tänkte avslöja att inom kort kommer det en visste ni att? ;)

Ha det bra

Kommentarer
Postat av: rebecca

Sv : Tack! (: Jorå, den kommer snart hoppas jag, måste bara fixa den ;) <3

2009-11-07 @ 12:11:35
URL: http://bellibecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0