Love you

UNDERBAR DAG!

Började med kulkul morgon med polarna, sen virrade jag runt i skolbyggnaden och när jag äntligen slutade stack jag ner på stan med elli och maja :) och där har jag haft det awsome! bio, mat, skratt och herregud vad kul det var <3

Vi såg på "En julsaga" som har fått 5 nånting i tidningen i morse, jag måste säga att riktigt 5 kanske den inte var värd, men bra var den! Jag råkade typ missa en väldigt viktig del som var inom ett lopp på kanske 1-3 minuter så jag fattade noll ett tag, men som tur var satt jag bredvid ellipelli som alltid förutser allt och kunde förklara för mig :)

Vi tänkte åka hem till någon nu, men tyvärr gick inte det..

Imorgon ska jag nog träffa Beccis och Elli, woho.

Nu idol, puss


mobilbild sorry

Kommentarer
Postat av: MajsanBajsan

hahahah gr8aste dagen! ;)<3

2009-11-06 @ 21:13:46
URL: http://hejlivskraft.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Bästa dagen på länge! :D <33

2009-11-07 @ 13:32:37
URL: http://bellibecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0