NoT ALoNe

hejhej,

sitter med en telefon i ena handen och en macka i andra, lilla filippa har fått biverkningar av svininfluensa-vaccinet och ligger hemma och är sjuk :(

Provet gick suveränt, förutom delen med politiska frågor och sånt, men det får man ändå inga poäng för..

Annars har dagen varit gr8, med becca och elli :) love u guys, haha.

Fick sluta typ 45 minuter tidigare än vanligt så jag är happy och tänker på att jag egentligen skulle sätta på mig skorna för att lunka hemåt nu!

Om en timme är det dans med Mb förhoppningsvis, ql.

Nu ska jag fortsätta äta min macka. Tjabba

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Haha! NOT ALONE! <333

2009-11-03 @ 16:34:04
URL: http://bellibecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0