Shirrepomfrirre

Hello,

awsome night igår.

blev pommes frites och hamburgare till middag framför "What Happens in Vegas", har sett den förr men den är rätt bra även fast jag är den enda som tycker det :)

sen gick det bara utför, jag låg på golvet och jag vet inte vad jag gjorde, medans maja och rebeccis satt och chatta och ja, galet vare, somna vid 3-3.30 och var tvungen att gå upp 9 för att jag skulle iväg till min farmors grav som sagt, så ca. 5-6 timmars sömn inatt, b-e-a-utiful ;)

men konstigt nog är jag typ piggare än vanligt, eller inte piggare men gladare, jag brukar bli värsta surpuppan när jag sovit för lite..aja, vi får se vad som händer under kvällen.

jag, maja och rebecca tänkte sticka på en innebandy-match, men blev inget med det tyvärr..

ikväll är det gossip girl och sista avsnittet av Ensam mamma söker, wooohoo, jag sitter bänkad framför tv:n.

Min mamma har dessutom gjort en "anti-stress lista" som gör att jag blir stressad, knäppt. aja, så jag tänkte städa lite och fixa nu.

Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Maja

haha najs vare <3

2009-11-09 @ 20:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0