Slut på höstlov

Godmorgon,

som ett bra slut på höstlovet tittade jag på Djävulen bär Prada igår kväll på tv, i och för sig har jag sett den 2-3 gånger förut, men jag måste säga att den var sämre nu eftersom det är så mycket reklamer! Sen gick ju På Smällen på trean som jag också ville se, men då spelade vi in den istället så nu kan jag se på den när jag vill ;)

Filmen slutade ungefär klockan halv tolv och jag hade tänkt att jag går och lägger mig extra tidigt nu när det är skola, men icke sa nicke jag kunde inte somna där jag låg i min säng, aja, jag är i alla fall inte så trött nu eftersom jag vaknade typ 1 gång i timmen efter klockan 4..

Idag händer inget speciellt i skolan vad jag vet, men efter kanske jag ska hem till Sofie och plugga till so-provet vi har imorgon, usch usch. Sen ska jag även sälja lite grejer i hennes trapphus :)

Ha en bra dag, så hörs vi senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0