Biverkningar

Hej,

nu är jag hemma från skolan, jättejobbig dag idag. De sa nämligen på sjukhuset att man kunde få biverkningar av sprutan och well hello gissa vad jag har fått? ont i huvudet och magen, jomen tjena jag har biverkningar.. När jag då väl kommit hem från längsta dagen i veckan bytte jag om till min svarta mjukisdräkt i sammet och tog en alvedon, men inte hjälpte det inte.

Egentligen skulle jag träffa Filippa idag, som jag inte har träffat sen, ja sen länge tillbaka..men som sagt biverkningar..

Ska käka lite pasta till middag om ett tag ensam :(

Inget plugg faktiskt för hkk läxan gjorde jag ju hos sofie igår och franskan lyckades vi skjuta upp ;)

Har en hög med olästa tidningar på mitt skrivbord som jag tänkte ta itu med ikväll :)

men, hörs snart och medans kan ni ju kika in på min och ebbas blogg?

Kommentarer
Postat av: Sof<3

vi= jag coh philip l :D

2009-10-22 @ 18:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0