Checklista

Hej,

som vanligt när jag har sovmorgon vaknar jag "för tidigt", men idag var det faktiskt på grund av att jag blödde näsblod (?).

börjar om en timme och är redan klar, lyckat!

Min checklista över vad som är klart och inte klart i läxfronten (och tyvärr är det hjärtorna som är klara):

Franska läxa
Matte läxa
Musik läxa
No prov
Svenska läxa
Engelska läxa (översättning kvar)
Hemkunskap läxa
Jympa läxa

I skolan idag är det inget speciellt som händer, hoppas att jag får tillbaks lite prov och inlämningar och så, men annars ingenting.

Vi kommer nog inte öras förän ikväll eller imorgon bitti eftersom som ni såg har jag så himla mycket att plugga och no provet är imorgon och jag har knappt läst det vi har prov på.. Jag hoppas ni klarar er ändå, jag brukar inte vara så usel på att uppdatera i vanliga fall så ett undantag får jag nog klämma in!

Ha en superduper dag :)



Kommentarer
Postat av: Sof<3

du har gjort mer än mig iallafall ;)

2009-10-12 @ 16:09:39
Postat av: Sof<3

det heter väl hjärtarna och inte hjärtorna?

2009-10-12 @ 18:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0