sofie till bloggen, kom

hejhej,

nu bloggar jag igen för som hon redan har skrivit är johanna på landet ikväll ;)

dagen var bra, började som sagt emd frivilig hkk som jag tillbringade med att städa ebbas skåp och sen emd att chilla med johanna och flera i le korridor. sen var dete gar vilket var lite rörig. på rasten hann jag, becca och anna fluma en del. till sist franska vilket var kul som vanligt.

nu ska jag enr på stan emd amma och fixat lite små saker jag har skutit upp. bloggar sen när jag kommer hem :)


bild på vad som stod i franskasalen idag...

puss sofie♥

Kommentarer
Postat av: majis

hellu dear :D<3

2009-10-16 @ 15:49:11
URL: http://hejlivskraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0