Dröm

Hello,

igår kväll hade jag som sagt inget att plugga till, eller jag hade, men jag behövde inte..så jag tog faktiskt ett bad i mitt badkar :) mycket skönt må jag säga!

hade en jättekonstig natt eller jag kanske borde säga morgon, för när jag vaknade (innan väckarklockan ringde som vanligt) så kändes det jättekonstigt, jag visste inte om min mamma och pappa hade gått till jobbet än, jag visste inte om min väckarklocka hade ringt och jag trodde att den var ungefär 10 så jag hade missat hela morgonen i skolan. Det låter kanske inte så speciellt, men det kändes helskumt, särskilt när jag somnade om och vaknade med ca. 2 minuters mellanrum och jag hade ingen aning om sakerna jag skrev här över.. så jag satte på mobilen och precis när jag skulle skriva min pinkod, ringer väckarklockan. Morgon är räddad!

Fresten min, majas och rebeccas dröm har gått i uppfyllelse! Vi kommer få varsin cd med bilder från fotograferingen! Egentligen kostar 1 bild ca. 1000 kr, men vi får en hel cd med bilder gratis, kaching (stavning?) :) sen kan vi dessutom få köpa en speciell bild som de skriver ut och fixar med färgerna lite och så som man kan ge i t.ex. julklapp!

I skolan idag tror jag det inte händer något speciellt, som om det brukar göra det?

Efter ska jag kanske hjälpa Anna lite att sälja jultidningar, lite knäppt att jag hjälper henne när jag själv knappt börjat :)

Ikväll blir det träning, med anna och anna!

Vi hörs i eftermiddag,



dagens outfit, inget speciellt egentligen, men kände att ni fick ju se jeansleggingsen igår varför inte hela mig idag?


ribbade strumbyxor, lindex (?)
vitt linne, h&m
svart t-shirt, h&m
svart kofta, gina tricot

Kommentarer
Postat av: majsanbajsan

värd 1000 bux bby <3

2009-10-15 @ 21:50:14
Postat av: majsanbajsan

värd 1000 bux bby <3

2009-10-15 @ 21:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0