Eddie Razaz

Tja,

vaknade som vanligt tidigt när jag har sovmorgon, så just nu sitter jag här i kylan.

när jag var på väg från att ha hämtat pizzan märker jag att anna cyklar bakom mig så hon fick följa med hem till mig och käka pizza sen stack vi iväg för filmkvällen! Glömde såklart att ta med colan, så vi började med att åka och köpa det när vi hade kommit fram, sen poppade vi lite popcorn och tittade på Ace Ventura 2, härlig kväll.

När jag kommit hem tittade jag på utslagningen av idol och är väldigt glad att det var Karolina som åkte inte Eddie!



Nu ska jag titta lite på tv, sen göra frullerifrulle.

Idag tänkte jag checka av alla läxor jag har, eller i alla fall skrivdelarna så jag har det gjort, sen kanske det blir något med Ebba Mileysdotter? ;) <3

Toodels

Kommentarer
Postat av: Sofie<3

jaaag saknar dig, sitter och typ fryser för det är jättekallt här i borlänge. vill göra ngt med dig, hälsa ebbsingen! <33

2009-10-10 @ 11:51:03
Postat av: majis

eddie ägde!

2009-10-10 @ 14:54:57
URL: http://hejlivskraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0