Förklaring

Hej hej hemskt mycket hej,

förlåt för att jag inte skrivit något än, men jag har en förklaring..

Först när jag vaknade satte jag mig vid keyboarden och plingade lite, sen så var det dags för läxorna (lägger upp ett inlägg om vad jag har för något att göra under lovet), sen fixade jag träningskort, sen tog jag in studsmattan och nu sitter jag här och gör lite matte och bloggar :)

Idag har jag inte bestämt något att göra, ska kanske träffa Anna lite senare och även träna.
Tänkte lägga en ansiktsmask efter träningen som ni får bild på och en liten "recenssion" om, då blir det lite mer livat här i bloggen.

Jag kan dessutom berätta en hemlis att det är en header på g ;)

Vi hörs senare, har ju lovat er lite hissa & dissa och sånt där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0