Likheter

Hola,

har vaknat, tagit alvedon och penicillin och snackar med Sofie i teleflaxen för hon är minsann också sjuk nu.

Jag har fått tidningar av mamma och ska senare ut och hyra film med farfarn min :)

Tänkte dela med mig av mina tankar här:

Jag tycker att Erik Grönwall och Lucas Grabeel som spelar Ryan Evans i High School Musical är väldigt lika, tycker inte ni det? Jag tänker på det varje gång jag sätter på tv:n och idol är på tv.



sen tycker jag även att Rabih och Eddie i idol är ganska lika, kanske inte lika som Erik och Lucas men jag ser likheterna :) vad tycker ni om det här då?



Nu ska jag prata klart med Sofie invirad i mitt täcke som vanligt :)

Kommentarer
Postat av: Sof<3

jättelika... vad gjorde zlatan i mitten? ;)

2009-10-01 @ 09:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0