Lördag den 17 oktober 2009

Hejsan,

förlåt att jag inte skrivit något idag. Jag har varken haft tid, lust eller ork.

Det var grymt hos Antonia, låg och snacka halva natten som det brukar vara ;)

Idag har jag varit i lite olika affärer och checkat mjukisbrallor, och jag hittade faktiskt ett par, ni vet jag behövde nya eftersom mina hedliga gamla har ett hål i baken :)

Ebbeluringen kom vid sex och vi åt tacos och har fixat en ny blogg åt oss, länkar den när headern och första inlägget är skrivet så håll ut! Den bloggen kommer vara gr8 ;)
I alla fall jag och Ebbisen hade det väldigt gött. Ätit snacks och snackat allmänt mest..

Mb kom på besök också, vi tog ett litet snack om våran såkallad paus och jag tror allt är bra nu, jag har saknat henne och hon hade tydligen saknat mej med så pusslet är helt igen! (i think?)

Snart ska jag sova eftersom det är en lång och jobbig dag imorgon och jag sov inte så mycket igår natt..

Ha det bra,

en förhandstitt på min och ebbas blogg,

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha sääär!

2009-10-18 @ 14:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0