Maja och Rebecca <3

Hej!

Har haft en super fredag och lördag.

Igår blev det chips, idol och pictures med tha girls ;) vi hade det dunder.

Idag fotografering. Hästar, fyrhjuling, grillning o.s.v säger bara två saker landet och great! Jag diggar't. Jag hade det jättekul och fotografen tyckte mitt leende var så fint, hihi fick till och med ta några extra bilder på mig med leendet som hon inte skulle använda bara ha eftersom det var så fint! Jag var också fotogenisk sa hon :)

Ikväll körslaget och glass, nu MJ och bloggen.

Nu kommer mängde av bilder från igår (rebecca och maja, om det är några andra bilder ni vill ha får ni säga till fort annars tar jag bort vissa),


Det bästa av Rebecca












och som vanligt blev ingen seriös..

Kommentarer
Postat av: Sof<3

maja var jättefin på sista<3, sen du och becca... ser väl ut som vanligt xD <33

2009-10-03 @ 19:28:52
Postat av: majsanbajsan

HAHAHAHAHAHHAHA <33

2009-10-03 @ 22:29:50
Postat av: anna(a)

mohaha, det är ett mysterium att bara EN av er är blond....<3

2009-10-04 @ 13:33:36
Postat av: rebzor

AAAAAAAAAHH, du skulle inte lägga upp bilden på mig med en massa bilder i.. morr... x) Haha, gott folk , det var inte seriösa bidler ännu en gång... Aja, <33

2009-10-05 @ 21:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0