Måndag 19 oktober 2009

Hejsan,

my grandfather kom i morse så jag kunde tyvärr inte blogga, men nu tar jag igen.

Skolan var chill, inte så mycket jobb.

Utvecklingssamtal efter, det gick som väntat, bra :) Närå, men jag hade fått omdömena innan så jag visste ju vad dom skulle säga.

Sen stack jag iväg med my grandfather till lite olika leksaksaffärer för att han skulle köpa halloweenkläder (?) :) Jag fick i alla fall ett bar självlysande brillor, haha scaary.

Meningen var ju att jag skulle träna idag, men med ett matte prov imorgon så var jag faktiskt tvungen att plugga, så jag har pluggat matte hela kvällen tills nu när jag tog en bulle som belöning och satte mig här för att blogga och titta på förra veckans avsnitt av Fula Betty och Desperata Hemmafruar som jag spelat in, som jag nu märkte inte funkade! Ahhh, jag blir galen. Jag kommer vara efter imorgon..

Puss på er


bild fån igår kväll

Kommentarer
Postat av: majsanbajsan

finast

2009-10-20 @ 16:36:45
URL: http://hejlivskraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0