Mazda vs Volvo

Hej på er,

idag kommer Matilda hem så nu ska jag städa och dona för det sen bär det av till Arlanda.

Ikväll ska hon ha middag för familjen och hennes närmaste vänner så jag kommer nog inte hinna blogga förän efteråt. Ska se om jag hinner lägga in ett inlägg eller två under dagen förstås!

Fresten, min pappa sa till mig för en stund sen att han skulle åka och byta våran nya bil till en annan, så hejdå lila bilen (:() och hej silver volvon.. blää. Jag vill ha mazdan! Det enda bra med den nya är att den har stjärtgrill i bak och det är ju en ganska stor fördel.. men men.


den översta är volvon (V70) och den understa är vår lila Mazda (6).
(bry er inte om rutorna på volvon det gick inte att få bort)


Men nu ska jag kila,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0