Smilysar

Hejsan,

har nu gjort klart musik och matte läxan! två av femtioelva avklarade!

har nu mellan allt jobb och tänkande kommit på att jag stör mig väldigt mycket på smilysar, inte vilka smilysar som helst utan dom smilysar som inte tittar rakt fram! på skype tittar bl.a den här --> :) rakt fram, men på msn tittar den snett neråt, varför? Det är sjukt irriterande. Jag håller med om att det är lite scary när smilysen tittar en rakt i ögonen, det känns som att den liksom kan kolla igenom en, men ändå, varför snett?


titta bara här, dom flesta tittar inte rakt fram!

Snart ska jag träna lite, sen ska jag nog börja med engelskan..jippi..

Ikväll blir det antingen movienight med ebba om hon svarar på mitt sms (!) eller så hittar jag på nåt med anna.

Ha en bra eftermiddag :) (tur att den här smilysen på bloggen tittar rakt fram altså..)





Kommentarer
Postat av: Sofie

nej det är ju tvärtom? de på bloggen tittar snett och de på msn tittar rakt fram, knäppo;)

2009-10-10 @ 15:44:14
Postat av: balder

när ska du blogga om mig? det var länge sen sist nu....



2009-10-10 @ 16:18:51
Postat av: majis

HAHAHAHAHHA XD<3

2009-10-11 @ 18:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0