Diggar

Tjena!
Nu sitter jag här nyduschad och klar och väntar på att klockan ska gå lite snabbare så jag kan gå till skolan. Det låter lite konstigt faktiskt, att jag vill till skolan, men just nu så vill jag bara göra no provet så det blir över. Idag är det en kort dag i skolan (9.30-14.00) och efter ska jag ju till Anna!
Jag har suttit och fixat musik och bilder till mobilen min och nu sitter jag här och försöker komma på något mer att fixa när jag ändå har tid över, men det går faktiskt inte så bra.
Jag diggar hösten, när det blir kallt, frostigt och massa fina färger och graderna börjar sakta men säkert sjunka och imorse var det faktiskt 4-5 °C här hemma hos mig, så det blir strumpbyxor, tjock lång tröja och en stor halsduk för min del!
Jo just det, min mamma är så underbart snäll, för hon vet att jag älskar att läsa Sofis mode, men jag brukar aldrig få köpa den, men nu på sista tiden har hon överraskat mig varje tisdag med en Sofis mode :) Hon brukar ibland hitta på tåget som hon kan ta gratis så det är nog därför jag har börjat få dom, och igår var det inte tisdag men veckans Sofis mode och ett par leggings låg helt plötsligt på mitt skrivbord! Gissa om jag blev glad?
Nu ska jag ta och gå till skolan även fast det är lite för tidigt fortfarande. Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0